Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

Üvey Abimle Güzel Gece Geçirdik

Türbanlı Sex Porno Hikayeleri 8 Haziran 2017

Merhaba ben Deniz,16 yaşında ergenlik döneminde bir kızım. Abim Emre ise 17 yaşında kahverengi saçlı, kahverengi gözlü yakışıklı bir çocuk. Üvey babam,ablalarım ve annemler yazlığa gittikleri zaman ben ve Emre evde yalnız kaldık. Emre abimin okul için evde kalması gerekiyordu. Emre evde yoktu bende hazır kimse yok fırsat bu fırsat diyerek porno açtım. Ve yapmaya başladım. Pornodaki kadın “ahh,ohh” diye bağırdıkça deliriyordum. Tişörtümü ve şortumu çıkardım,siyah iç çamaşırlarımla kalmıştım. Ellerimle amımı okşuyordum ve çok zevke geliyordum.. o kadar dalmışım ki kapının açıldığını duymadım. Bir anda Emre içeri girdi. Bana değişik bir şekilde bakıyordu ön tarafı kabarmıştı. Napıyorsun sen filan dedi bense onu çok istiyordum.. gidip ona göğüslerimi dayadım.

 

Sonra ellerini alıp sütyenime koydum. Sıkmaya başladı bende o sırada elimi sikine attım..sertti ve gittikçe elimde büyüyordu. Yavaş yavaş soyunmaya başladı bitek iç çamaşırıyla kalmıştı. Beni yatağa yatırdı ve öptü önce yavaş yavaş olan öpücük sonra sertleşti bir yandan da mememi sıkıyordu bense ıp ıslak olmuştum. Ahh diye sesler çıkarıyordum.. Daha sonra yavaşça kilodumu indirdi ve amımı yalamaya başladı. “Ahh abi ahhh” diye sesler çıkardıkça dilini daha dibe sokuyordu. Aşağı yukarı hareketlerle yalıyordu kendimi daha fazla tutamadım ve titreyerek abimin yüzüne boşaldım. Nefes nefese kalmışken bana sikini uzattı. Bende ağzıma aldım kocamandı yalıyordum. Dilime daireler çiziyor parmağımla oynuyor onu zevkten kudurtuyordum. Ohh diye sesler çıkarıyordu.

 

Sikini memelerimin arasına aldım bir yandan yalıyor bir yandan mememi hareket ettiriyordum. Daha fazla dayanamayıp suratıma boşaldı bütün spermlerini yuttum. Daha sonra çok azmıştım. Abi içime gir diyerek yatıp bacaklarımı açtım. Daha fazla dayanamıyordum içime girmesini çok istiyordum. Sikini amıma soktuğu an zevkten kudurdum. Ahh abi ahhh devam ett diye bağırıyordum. Abimin siki içimde gidip geliyordu. Dayanamayıp tekrar tekrar boşaldım. Kucağına otutturdu sikinin üstüne zıpladım. Memelerimi avuçladı yaladı. İkimizde bol bol boşaldık. Şuan yazarken bile boşaldım herkese iyi günler!

 

 

Anahtar: sex hikayeler, abi kardeş sex hikayeleri, liseli kız sex hikayeleri, ensest seks hikayeleri, aile içi sex hikayeleri,

171 toplam görüntüleme, 0 bugün

Tesettürlü Kız Kardeşim ile Otelde

Türbanlı Sex Porno Hikayeleri 1 Haziran 2017

Herkese merhabalar arkadaşlar, ismim Suna sakarya’da ailem ile birlikte yaşıyorum yaşım 24 dalyan bunun gibi uzun boylu atletik vücutlu birisiyim, sizlere bu hikayemde küçük kız kardeşim Semiha ile aramızda geçen olayı anlatacağım.

 

Biz aile şekilde maddi durumu olduca iyi bir aileyiz ve bu durumdan dolayı her yaz uzun süreliğine aile olarak lüx otellere gideriz,Bu yaz her zamankinden biraz geç kalmıştık ve oteller full doluydu, en sonunda kemer de bir otel bulabildik, ultra herşey dahil. ama otelde 2 oda mevcuttu ve odalarda iki kişilik bir tek yatak vardı. Biz de mecburi olarak kabul ettik, Bir odada annem ve babam , başka odada körpecik kardeşim Semiha ile ben kalıcaktım.Herşeyi hazırladık ve yola koyulduk.

 

Otele vardık eşyalarımızla birlikte odalarımıza geçtik, Semiha odaya girince yatağa baktı ve daha sonra bana bakarak kirli kirli gülerek , abi bu yatakta ikimiz mi yatacağız dedi, bende anlam veremedim lakin , sence ? istersen ben yerde yatayım diyerek ima ettim, oda ” olur m. abi yanımda yat,birlikte sarılır uyuruz” diyerek gene gülümsedi,Her neyse eşyaları yerleştirdik , akşam yemeği sonrası herkez kafasına göre takıldı ve odalarımıza geçtik.

 

Yaz ayı olması itibarı ile ne kadar odada klima dahi olsa hava çok sıcaktı benim üzerimde hiç birşey yoktur altımda sadece boxerim vardı, Semiha ise yalnızca sütyen ve altında tangası ile girdi yanıma,ve o kalçasını resmen sikime doğru değdiriyordu, ben geri çekildikte esniyor bu gibi yapıp götünü tam sikimin üzerine bastırıyordu, bir zaman sonra benimde hoşuma gitmişti ve sikim kazık bu gibi olmuştu, bir zaman sonra Semiha dan beklemediğim bir hareket geldi, elini sikime atarak ” hadi ama abi sende istiyordun sok şunu bundan sonra içime ” diyerek gözlerime baktı.

 

Ben şok olmuştum daha yanıt bile vermeden dudaklarıma yapıştı,adeta emiyor sömürüyordu. Bende elimle vucudunu okşuyor bir yandanda kendime bastırıyordum,derken Semiha birden üzerime çıktı, kalmış olan sikimi eliyle tutup amının ağzına dayadı ve yavaş yavaş üstüne oturdu, amının içi yanıyordu, tamamı içine girdiğinde derin bir of çekti, bende belinden tutarak kardeşimi zıplata zıplata sikmeye başladım, bir zaman sonra bu pozisyondan sıkılmış olmalı ki kendini yatağa attı, bende ayağa kalktım,

Yakatığın ucuna doğru çekerek domalttım, omuzlarından yalayarak amına kadar indim, amı vıcık vıcık su olmuştu , daha sonra kalkmış olan sikimi amının suyunun etkisi ile birden içine soktum, kalçalarından turarak sacını çekerek sikmeye başladım, kardeşim zevkten yorganı tırmalıyordu, daha sonra cıkartıp bütün spermlerimi beline boşalttım ve yığıldım yanına, “sen neymişsin be abi” diyerek gülümsedi, tatil bizim için yeni başlıyordu.

 

Yazıldı Ensest Sex HikayeTagged aile içi sex hikayesi, aile içi sikiş, akraba seks hikayeler, ensest hikaye, ensest oku, ensest seks hikaye, ensest seks hikayeleri, ensest sex hikayeleri, kardeş seks hikayeleri, kız kardeşimi siktim, otelde seks oku, semiha otelde

690 toplam görüntüleme, 7 bugün

  • Baldızım güzel sakso çekiyor

    tarafından on 14 Aralık 2017 - 0 Yorumlar

    Her yaz bulunduğu gibi tekrar Almanyadan Türkiyeye izine gitmiştik. İki gün süresince arabada yolculuk baya yoruyor insanı. Türkiyedeki evimize vardığımızda ilk gün yalnızca uyuduk. Eş arkadaş sağ olsun ertesi günü hepsi hoşgeldine bizdelerdi, karşılıklı hasret gideriyoduk. Almanyadaki birikimlerimizle 5 katlı bir apartman yaptırmıştık. Bacanağım ve baldızım bizim alt dairede oturuyorlar. Baldızımın halleri iyi olmadığı amacıyla, […]